4 Haziran 2009 Perşembe

IGO AMIGO ..!!!




Çok beğenmemekle beraber, madem ki yayınlandı buyrun ..
Pek beğenmedim kullanımını ..


.rar'dan çıkartıp hafıza kartınıza kopyalayın. amigo.exe dosyası çalıştıracak programı..

NOT: File Explorer ile Amigo klasörüne gidin ve çalıştırma dosyası olan Amigo.exe'nin üzerine basılı tutup copy'i seçin yani kopyalayın. Ardından cihaz dahili hafızasında olan Windows klasörünün içindeki Start Menü dosyasını açarak burada boş ekranda, ekrana basılı tutun ve açılan menüden Paste Shortcut (kısayolu kopyala) tercih edin. Kısayolunuz başlat menünüzde görünecektir artık programı başlat menüsünden çalıştırabilirsiniz.








6 yorum:

  1. selam..arkadaşım ben diamond2 kullanıyorum..şimdi amigo yu yükledim ama hata verdi..acaba diamond 2 de çalışan versiyonu varmı..birde diamond 2 için türkçe eklenti varmı..yardımcı olursanız sevinirim.saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. selamlar. touch hd'de program bende sorunsuz çalıştı. igo 8.3'e göre daha kullanıcı dostu geldiği için amigo daha çok hoşuma gitti diyebilirim. Yalnız programı çalıştırdığımda bir süre sonra ekran ışığı sönüyor, ışığın tekrar yanması için ekrana dokunmak zorunda kalıyorum. Menülerde bununla ilgili bir opsiyon göremedim, bir çözümü var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
  3. Menü içinde ayarlar ile bulunması lazım ama yok ...

    Dedim ya beğenmedim ..!

    YanıtlaSil
  4. hocam yukledim, fakatinsert the orginal sd card application diye hata veriyor, htc hd cihazim

    YanıtlaSil
  5. Bu insert original sd card uyarisini bendede veriyor

    YanıtlaSil
  6. renas arkadasıma cihazın icin googlede turkce rom arşivine baksan telefonuna uyumlu dili bulacaksın tesekkurler

    YanıtlaSil