21 Mayıs 2009 Perşembe

SUNNYSOFT FİRMASININ 1.56 ROM'U İÇİNDEKİ WM6.1 İÇİN TÜRKÇE PAKETİ

İşte TOUCH HD'ye özel SUNNYSOFT Firmasının 1.56 Türkçe rom'undan ayıklanmış Türkçe dil paketi.

%100 türkçeleştirme yapıyor ve hatasız. Sn.Ceylin45 tarafından paylaşılmış. 3 gündür deniyorum, hiçbir eksiğini bulamadım.

Önce küçük olan CAB dosyasını kurun sonra büyük olanı. Cihazınızı yeniden başlatmanız isteyecek. Açılan ekranda Türkçe seçeneğini seçin. Ve Cihaz tamamen Türkçe.

Lisans vs. işine gerek olmadığı, çünkü rom içinden çıkma olduğu bildiriliyor. İsteyen Cihazın tarihini 15 gün ileri alıp soft reset atıp sonucu görebilir.

Keyfini çıkartın.

TOUCH_HD_TR_PACK.rar

5 yorum:

  1. hocam yazilimi dedigin gibi 2 derfa yukledim ama degisen bir sey yok: yukleme bitiminde reset olmuyor ben resetliyorum acilis ekraninda ingilize turkce soruyor, turkceyi secmeme ragmen etkin hale gelmiyor acaba sorun ne olabilir??

    YanıtlaSil
  2. Eğer ROM'unuz orijinal rom yerine cooked rom ise türkçeleştirme gerçekleşmeyebilir. Bu konuyla ilgili uyarı yapmıştı bir arkadaş.

    Eğer orijinal rom ise haber verin mail ile bir kere de beraber yapalım adım adım..
    enistgok@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Orjinal ROM kullaniyorum hard reset yapip az once yeniden denedim ama sonuc ayni :(

    cosikbaba@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Yüklemede hiçbir sorun yaşamadım. Arayıpta bulamadığım bir şeydi. Bu siteyi açanlara çok teşekkür ediyorum. Umarım site yeni programlarla daha da zenginleşir.

    YanıtlaSil
  5. kurulumdan sonra da hala aynı dılde cıhaz?
    neden olabılır?

    YanıtlaSil