30 Nisan 2009 Perşembe

MALUM NAVIGASYON PROGRAMI V8.3.2.83157 FULL+FULL



Pek versiyon yenilemesi taraftarı olmasam da 3 Nisan 2009 tarihli 8.3.2.83157 versiyonunu başka yerden hazır almadan derledim topladım hazır hale getirdim ... Biraz kallavi yer tutuyor (366 mb civarı) ama içinde bir ben yokum.




Neler var?


1. Yine Dimka ve Gurjon olmak üzere iki ayrı SKIN var.,(Sadece Landscape modunda skinler çalışır)


2. Petrol İstasyonları 3D özelliği eklendi.


3. Bilmem kaç tane araba eklendi.


4. DEM klasörü içine tüm Avrupa için NASA DEM yüklendi. (Üç boyutlu yeryüzü diyelim)


5. İsteyene ekranı Portrait, isteyene Landscape özelliği de eklendi,(Sadece Landscape modunda skinler çalışır)

6. GPS zamanının telefonun saat ayarını bozmaması ayarı yapılmış,


7. Sonraki dönüş mesafesi eğer 3 km den çoksa kuş bakışı moda geçmesi ayarlanmış,


8. Bulutların ve gökyüzünün gözükmesi ekranı daha yatay görmek için gerekli ayarları yapılmış,


9. Programı ilk çalıştırdığımızda lisans sözleşmesini görme ıvır zıvırı iptal edilmiş,
haliyle derlediğim en kapsamlı versiyon oldu ....


NOT: File Explorer ile IGO8 klasörüne gidin ve çalıştırma dosyası olan İGO8.exe nin üzerine basılı tutup copy seçin yani kopyalayın. Ardından cihaz dahili hafızasında olan Windows klasörünün içindeki Start Menü dosyasını açarak burada boş ekranda, ekrana basılı tutun ve açılan menüden paste Shortcut (kısayolu kopyala) tercih edin. Kısayolunuz başlat menünüzde görünecektir artık programı başlat menüsünden çalıştırabilirsiniz.


İsmini sayamayacağım kadar çok üstaddan birşeyler aldım. Hepsine teşekkür ederim..


Keyfini çıkartın.






























9 yorum:

  1. Hocam merhaba,
    kullanılan haritalar Başarsoft'un mu?
    Evet ise hangi aya ait?
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım benimde aynı cihazdan var ve senin blogun gerçekten güzel olmuş ellerine sağlık emeğine sağlık çok sade ve kaliteli onun için de teşekkürler. bir ricam var İGO'yu yükledim gerçekten güzel bende Garmin de var ondan da memnundum fakat İGO'da GPS cihazını çalıştıramadım kaç gündür uğraşıyorum olmadı sende GPS'si buluyor mu? nasıl çalışacak kafayı yiyeceğim rica etsem yardımcı olurmusun.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Dosyaları kopyaladıktan sonra çalıştırdığımda açılış sayfası görünüyor ve aşağıdaki mesaj çıkıyor.

    "Fatal Error
    Initialization Error: No language files were found"

    Sorun ve çözümü nedir bilen var mı?

    YanıtlaSil
  4. öncelikle yardımsever tavrından ötürü çok teşekkürler.rica edersem bu navigasyon programını benim gibi beceriksiz birisi için aşama aşama anlatırsan çok sevinicem.4 aşamalı dosyayı birleştirdikten sonra tekrar zipleyip tek parça olarak hafıza kartına kopyaladım.igo8.exe yi seçip tıkladım ama sonuç başarısız.lütfen yardım

    YanıtlaSil
  5. Ben sorunu çözdüm, buradakileri SD card a kopyaladıktan sonra,

    Building, DEM, Lang, Map, Poi, Scheme, Speedcam, Voice klasorlerini CONTANT altına kopyalayınca çalıştı.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ben denilen herşeyi yapıyorum ama daha hiç programı açabilmiş değilim, hata bile vermiyor, 2-3 saniye açılır gibi alet çalışıyor sonra hiçbirşey olmuyor. Data.zip klasörünü de zip'ini açıp mı kopyalıyoruz yoksa zip'li mi kalıyor ?

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar merhaba ben programi calistiriyorum fakat eski versiyondaki almanya haritasini map klasorune attigim halde bir saatir gormuyor o haritayi bunun hakkinda bilgisi olan varmi acaba.

    Tesekkurler

    Cesur

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben bu programı yükledim ama nedense bluetoot bağlantısı arıyor ve gps bulunamadı diyor buarada telefonum HTC HD2

    YanıtlaSil
  9. sys.txt nin için silip bunu yazın;

    [device]
    type="ALIAS_TOUCH HD"
    sdcard_dsk_num=7

    [folders]
    app="%SDCARD%/iGO8"

    [interface]
    skin="ui_igo8"
    resolution_dir="800_480"
    vga=1
    screen_x=800
    screen_y=480
    maxzoom2d=6000000
    show_exit=1

    [rawdisplay]
    autoconfig=1
    highres=0
    class="landscape"
    driver=GDI

    [loading]
    show_statustext=0
    show_progressbar=0
    progressbar_x=0
    progressbar_y=220

    [navigation]
    show_current_city=1
    show_countrychange=1

    YanıtlaSil